Assalamualaikum Dunia...

  Assalamualaikum wrbt

Sedapnyer buahnieee..

"
Dah lama Cek Mai tak hupdate blog ni. Rasa bersawang bagai dah. Bukan disengajakan tapi kekangan masa sebagai seorang ibu dan pelajar dalam masa yang sama. Tetiba malam ni rasa nak buka blog yang lama dirindui nihh.. Apa kabar sahabat alam maya? 
Dah lama tak pegang benda alah nie, rasa keghaih pulak nak taip..hehehe..apapun insyaallah mulai malam ni start balik hobi lama yang terkubur, insyaallah. Semua dengan izin Allah jugak kan. 
Begitu jugak al kisahnya dengan cuaca panas sekarang, Allahuakbar. Anak-anak kita terutamanya terasa bahangnya. ni;pun si kecik tido, kalau tak tak dapek la nak pegang komputer ni. 


   Benarlah kata Allah, tidaklah dinamakan seseorang itu beriman melainkan dia diuji... Begitu juga dengan kuarga Cek Mai. Ujian yang datang satu-satu, dari anak2 berganti2 demam terus dengan komputer pun demam gak..aduss..
                Cek Mai cuba harunginya dengan sabar. manakan mungkin          kita sebagai hamba untuk berputus asa kan? Nasib baik punyai        encik somi yang memahami. Alhamdulillah dan terima kasih            banyak2. Semoga Allah balas jasa kalian...semoga dengan                langkah pertama ini meningkatkan kembali semangat Cek Mai        untuk menulis kembali Blog ini...



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer