KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

6 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE


Tiada manusia yang tidak mahukan benefits dari setiap pernyertaannya. Tak banyak pon sedikit pun jadilah kann! Dan tersangatttlah huntungnya korang kalau mendaftar menjadi ahli Shaklee sebenarnya. Walaupun untuk makan sendiri, nak biz part time dan terlebih huntunglah kann bagi yang nak biz secara serius ! Haa sekarang mari kita tengok dulu, sijil Halal Shaklee yang diperakui sah. So korang tak perlu risau terhadap status supplement yang korang makan..

Dicipta sejak tahun 1956 lagi

Sijil HALAL SHAKLEE

6 KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE :-

1. Harga Ahli 

Opkosla apabila menjadi ahli Shaklee, semua pembelian adalah dari HARGA AHLI. Bukan siket tau beza dia, 30% tue. Jadi mula-mula pun dah save banyak kan. Tambah-tambah dunia sekarang semuanya duit belaka..jadi dah save 30% pon dah besar rahmat. Dan pembelian kita ni ada point dia walaupun makan sendirik jer apatah lagi kalau anda nak biz secara serius. Point yang anda dapat dan sehingga ke satu tahap atau takat tertentu akan dikreditkan ke dalam akaun anda. Haaa betapa UNTUNGNYA lahh biz Shaklee nih. Adalah jugak lah RM yang masyukk dalam bank kiter kan. 

Dan satu lagi nak maklum lah kan, ada jugak pengedar yang tidak telus, tidak ikhlas dan sebagainya. Setiap pembelian mesti dijelaskan cara pemakanan dengan betul dan sebaiknya. 

2. Pembelian Online
Hanya perlukan klik online jer, di laman Shaklee2u anda dapat membeli barang yang diinginkan, isi borang belian beserta alamat dan bayaran. Itu saja ! Sekarang tunggu abam GDEX jer sampai depan rumah. Mudahkan !!! Tak perlu ke sana sini. 



3. Promosi Setiap Bulan
Setiap bulan Shaklee akan buat promosi untuk produk-produk terpilih. Contohnya bulan September lali, setiap pembelian 100uv ke atas akan dapat membeli Shaker Shaklee tau. Pembelian 7 barang pada 6  barang dan banyak lagi. Jadi sebagai ahli, kita dah boleh grab peluang ini. Dengan promo ni kita dah boleh dapat percuma setin dengan setiap pembelian 6 tin pada harga ahli. Kalau pun kita tak nak beli sampai 6 tin, tapi kita masih dapat kongsi dengan kawan-kawan. 

4. Bengkel Nutrisi, Kesihatan Disediakan

Satu lagi kelebihan masuk ahli Shaklee ialah,Shaklee sering menganjurkan bengkel-bengkel yang membolehkan kita menambah ilmu dalam dunia vitamin dan kesihatan.  Salah satunya ialah bengkel nutrisi. Dalam bengkel ini diterangkankebaikan dan manfaat setiap produk, untuk penyakit apa, daripada apa ia diperbuat, siapa patut makan ( yang ada masalah berat badankah, kencing manis, jantung dan lain-lain) , apakah yang perlu dielakkan, serta kelebihan yang terkandung dalamnya berbanding produk lain dipasaran. Dan bengkel sebegini dijalankan oleh pakar-pakar nutrisi yang bertauliah. Dari sini kita pun akan dapat serap ilmu baru dan diaplikasikan pada keluarga dan orang-orang tersayang. Senang cerita, kita pulak akan jadi “pakar nutrisi” buat keluarga kita. Kita sendiri boleh jaga kesihatan mereka. Kan ke best gitu ?  Ala-ala pakar kesihatan di rumah. 

5. Peluang Bisnes 

Bila dah join ahli, peluang perniagaan terbuka luas. Shaklee menawarkan imbuhan yang menarik sejajar dengan usaha yang kita lakukan. Makin kuat kita usaha semakin besar ganjarannya. Tiada istilah orang atas goyang kaki, orang bawah kerja teruk. Oh tidak sama sekali!  Imbuhan diberi berdasarkan usaha masing-masing. Jika pun kita berada di atas tapi tak ada usaha, alamatnya tak ada apa-apalah.
Ada 3C  yang Shaklee tawarkan  sebagai imbuhan kepada para pengedarnya yang berdedikasi :-
Cash – bonus tunai bulanan. Bergantung berapa banyak yang telah kita usahakan. Bermula dari 5%, 8% hinggalah ke 21% tahap bonus. Bukan itu saja, bagi yang sudah mencapai rank tertentu, ada lagi bonus kepimpinan yang akan diberikan.
Car Bonus – bonus kereta. Bukan kereta sebiji. Ala-ala elaun kereta. Kita boleh pilih untuk beli kereta baru, bayar kereta sedia ada, nak simpan atau berbelanja joli katak 
Convention – percutian bertaraf 5 bintang dalam dan luar negara yang kesemuanya 100% oleh Shaklee. Kita datang bawak badan sahaja. Macam tahun ini, siapa yang mendapat 990 points akan layak mendapat tiket ke percutian di Italy atau Umrah (pilihan bagi yang muslim) ! Semuanya PERCUMA dan boleh bawa sesiapa saja yang anda suka!


6. Modal Yang Rendah Jika Ingin Bisnes
Jadi ahli ni tak semestinya untuk buat bisnes, tapi jika ingin menjana pendapatan sampingan atau dari rumah pun boleh, macam yang saya buat sekarang. Modalnya hanyalah yuran keahlian, RM69 dan sekeping hati yang cekal. Takde sampai kena bayar beribu ribu ringgit. Apa lagi kalau sampai meminjam! Saya akan REJECT awal-awal lagi kalau sampai macam tu. Kelebihan sistem Shaklee sekarang macam dropship. Bila ada pelanggan yang bayar, baru kita order dan buat tempahan secara online. Dan barang terus dihantar. 
 Jadi apa tunggu lagi?  Terus daftar dan nikmati ganjaran berganda dari Shaklee. 


Hubungi ;
Maizatul : 0136914700

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer