PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI UDANG TANGGA BATU, TANJUNG BIDARA DAN MELAKA

PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI UDANG, TANGGA BATU, TANJUNG BIDARA DAN MELAKA


Assalamualaikum wrbt
Salam Penuh Ceria


Kita berjalan-jalan di Shopping Kompleks, ternampak sebuah kedai yang menjualkan barangan yang ingin dibeli iaitu beg jenama 2By2. Dari jauh nampak bergemerlapan, pabila masuk bertambah terpegun, deko yang simple but just nice looking, ramah pula penjualnya. Diceritakan dengan lengkap A to Z tentang produk yang dijual. Alahai kita ni rasa bangga tau.. Disapa bagaikan keluarga yang datang dari jauh. Siap bertukar no telefon lagi...Chooppp..tapi sebelum itu jom berkenalan dengan saya...


Shaklee telah dicipta lebih dari 50 tahun dahulu lagi dan berjuta keluarga yang mempercayai produk Shaklee yang lebih SIHAT dan semestinya TIDAK DAPAT ditandingi oleh JENAMA lain. Iaitu produk yag SEMULAJADI, SELAMAT dan TERBUKTI BERKESAN. Setiap produk yang dihasilkan telah dirumus khas untuk meningkatkan kesihatan, degan rumusan yang terbukti berksan dan tidak memudaratkan alam sekitar.

Amatlah rugi sekiranya saya tidak berkongsi kebaikan Shaklee bersama sahabat semua. Untuk makluman semua, saya Maizatul Akmar binti Ishak merupakan Pengedar Shaklee bahagian Sungai Udang, Tangga Batu, Tanjung Bidara dan juga Melaka. Untuk oder di luar kawasan, pengeposan selagi ada alamat tau..hehehe.

Bagi yang ingin MENJANA PENDAPATAN dari rumah, jangan malu segan-segan yer. Roger jer Mai di talian yang diberi. Kumpulan hebat sedang menanti anda !! Insyaallah akan akan diguide sempai BERJAYA, InsyaALLAH.


ILMU ITU DICARI
HARTA ITU JUGA DICARI

TAPI KALAU ADA ILMU MAKA HARTA ITU AKAN TERJAGA
DAN KALAU TIADA ILMU MAKA HARTA ITU TIDAK AKAN TERJAGA.


Pengedar Shaklee Anda Yang Dipercayai

FB : Anjung Raudhah
IG : anaktanjung83
No ID: 1065637
Tel/whatapp : 0136914700
Blog : inspirasi-qaseh@blogspot.com

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer