KEISTIMEWAAN SUPPLEMENT SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE YANG WAJIB KITA KETAHUI

KEISTIMEWAAN SUPPLEMENT SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE YANG WAJIB KITA KETAHUI

Melihatkan warna oren, mesti kita teringatkan buah oren kemasaman sitrus yang mengecurkan air liur. Memang tidak terasa sebiji demi sebiji waktu mengunyah isinya itu. Selalunya kita amalkan buah oren ini untuk kecantikkan kulit, mengatasi sembelit dan menjaga badan. Cuma tak cukuplah sebiji jer untuk memenuhi syarat makan buah oren dan sekurang-kurangnya mesti lebih dari bilangan 1.


Sebenarnya ada cara lain untuk kita lebih JIMATkan masa memakan buah ini dan dalam masa yang sama kita dapat BONUS serta manfaat yang berbaloi! Nahhh bagaimana tu?

KHASIAT SR VITA C SHAKLEE YANG BERBALOI

Vitamin C yang dimaksudkan ialah keluaran Shaklee yang diperbuat 100% dari bahan semulajadi. Ianya dihasilkan dari ekstrak kanji jagung dan buahan citrus. Apa yang istimewa vitamin C ini ianya menggunakan teknologi pelepasan secara berperingkat. Maksudnya dalam sebiji tablet mengandungi 500mg, setiap 1 jam sebanyak 100mg dilepaskan dalam masa 5 jam. Apa yang membezakan vitamin C ini ialah ianya mengandungi citrus bioflavoniod sebanyak 120 mg bagi membantu vitamin teroksida dan sekaligus membantu penyerapan maximum dalam badan.

Dalam badan kita mengandungi kolagen semulajadi yang terdiri dari satu sebatian atas otot-otot tisu kita, gusi dan tulang rawan. Jadi SR Vitamin C akan berfungsi merangsang kolagen badan yang semakin berkurang. Selain itu, ia akan menghalang otot dari lembek dan menghalang kedutan.



Vita C dan peningkatan imunisasi tidak pernah berpisah. Pangambilan Vita C setiap hari akan membina sel darah merah, membantu zat peyerapan dengan lebih baik dan sekaligus menjadi badan pengamalnya sihat bertenaga sepanjang hari.

Bukan itu sahaja, SR Vita C ini akan membantu membaiki masalah pendarahan sepersi gusi berdarah, lebam pada kulit, kecederaan yang lambat pulih, ruam, kulit kasar, membaiki kulit yang berjerawat, mengatasi pigmentasi, anti-radang dan mengelak dari pendarahan dalam hidung.

Sebenarnya badan kita tidak dapat menghasilkan ataupun menyimpan Vita C terlalu lama. Ini disebabkan ia berkurangan semasa kita melakukan aktiviti seharian. Oleh itu, badan kita memerlukan penambahan Vita C yang berterusan. Caranya ialah dengan membekalkan Vita C setiap hari sekurang-kurang 7 1/2 biji ataupun dengan mengambil SR Vita C Shaklee yang bersamaan 7.5 hidangan buah oren termasuk kulitnya. Bestkan ?



APAKAH KESAN JIKA BADAN KEKURANGAN VITAMIN C?

Badan kita akan mudah dijangkiti selsema, mudah bersin, demam, cepat stress, luka lambat sembuh, wajah nampak lebih tua dari usia, kolagen semakin kurang, gusi berdarah atau bengkak, rambut kering atau bercabang, kedutan, garis halus dan anemia.

Jom dapatkan SR Vita C anda sekarang!
Hubungi Maizatul di 0136914700 atau klik pada www.wasap.my/01369154700 untuk keterangan lanjut. 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer