Secebis Kisah Semalam

Sambungan kisah semalam ( siri 2 )

Hrmmm semalam dah diceritakan betapa seriaunya masa nak balut tangan tu.
Hahaha masa attendant hospital cakap kalau tak ok jugak, kena operate terus. Pasang besi pada tangan..mak aii. Memang tak laa..😂😂

Nasib baik la tinggal semalaman jer di hospital. Tu pun jenuh nak perbetul baju la kain la...nak mandi pun terkial-kial. Biasa guna tangan kanan..last-last tak dapat! Baru kau tahu langit tinggi rendah, hihi.

Nasib la dekat rumah ni memang dah ada set sendi dan tulang patah Shaklee. Terus ambik dose lebih. Masih tergiang-giang lagi cakap Doktor, "kalau tak ok jugak tangan awak dalam 2 minggu akan datang, tangan kena oparate. Sekarang saya nak tengok improvement! " kau rasaaa masa tu..hahah

Start dari tarikh tu supplement nih memang tak pernah miss. Set yang kekononnya untuk customer sebenarnya adalah untuk diri sendiri. Alhamdulillah syukur sangat.

Dan apa yang mengejutkan, dua minggu lepas tu tulang tangan yang patah ini ada improvement walau tak banyak. Jadi hold dulu operation untuk masukkan besi tu,alhamdulillah.

Bohong lah kalau sekarang pon tak rasa sakit, tak mengaduh. Sakitnya tetap ada walau tak kuat. Hingga ke saat ini, set tulang patah shakee memang kakmai ambil. Manfaatnya untuk mengurangkan keradangan tangan bila over use. 

Pun dalam masa yang sama, try untuk tidak gunakan pil penahan sakit. Yang cuma menghilangkan sakit dan bukan melegakan atau merawat kesakitan yang sedia ada.

Sweet story by kakmai💐
5 Disember 2017 (1642)



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer