Cantik Sihat di Hari Raya

Assalamualaikum wrbt
Salam Sejahtera
Salam Satu malaysia
Salam Jutawan
.
Apa kabar pendengar2 diluar sana? DJ_MAI berharap semua sihat2 dan terima kasih kerana masih setia mendengar Radio Inspirasi Qaseh anda.
.
Hello..hai hai hai..makanan yang seakan `wajib` kita hidang HarirayaAidiladha nanti antaranya ketupatdaunpalas bagi orang utara, rendangtok, bihunsupgearbox dan bermacam2 aneka makanan lagi.
.
Bagi mereka yang telah berjaya menurunkan berat badan ketika bulan pada y lps, alhamdulillah lalu bagaimana kita nak maintain?  Wahh3..Dah mcm perunding makanan lak DJ Mai nih..kikikiki
.
Sidang pendengar yang saya kasihi....
.
Justeru itu, utk kekal langsing, wajiblah anda diluar sana mengambil lecithin pada awal pagi raya dan mengambil herblax plak pd sebelah malamnya...dann kesannya mmg menakjubkan!!!
.
Dah beraya sana sini....mestilah kulit kita akan seringkali terdedah pd chaya matahari kan? Jadi utk mengekalkan kestabilan warna kulit sekaligus menjadikan kulit anda cantik, pendengar2 yang saya yang gojes ini...pengambilan VitaCPlus amatlah digalakkan..!

Alhamdulillah, semoga perkongsian 3 item ni memberi manfaat pada semua. Dari itu mari saya temankan anda dengan lagu Hati_hati dari Amira Osman. Semoga anda terhibur dan selamat malam.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer