SUPPLEMENT SHAKLEE UNTUK PESAKIT ALZHEIMER



SUPPLEMENT BAGI PENYAKIT ALZHEIMER


   Seperti yang anda ketahui pesakit Alzheimer berlaku disebabkan kemerosotan sel neuron pada otak. Sel neuron adalah asas bagi sistem saraf. Apabila sel saraf neuron rosak, ia tidak mampu untuk menghantar pesanan dari otak ke seluruh bahagian badan. Ini menyebabkan pesakit Alzheimer lambat untuk bertindak balas bila ditanyakan soalan atau perlu mengingati sesuatu yang telah berlaku.

      Di dalam setiap sel di seluruh badan kita terdapat DNA. Berkemungkinan besar DNA sel saraf neuron bagi pesakit Alzheimer rosak, cacat atau tidak bertenaga disebabkan oleh radikal bebas yang telah merosakkan DNA sel tersebut. DNA sel yang tidak mendapat perlindungan akan menjadi lemah dan seterusnya sel tersebut akan mati.



Sel-sel setiap orang bertindak balas secara berbeza. Beri VIVIX peluang untuk membaiki sel-sel anda dengan menggunakan ia untuk sekurang-kurangnya tiga hingga enam bulan untuk melihat bagaimana badan anda bertambah baik.



Vivix Shaklee adalah produk yang dipanggil High End Anti Oksidan. Ia membantu DNA itu berubah menjadi muda semula. Ia merupakan suplemen anti penuaan tahap sellular yang terbaik di dunia dan juga membantu membaiki sellular DNA kita, melambatkan penuaan tahap sellular, menggalakkan pembentukan mitochondria (pusat yang menghasilkan tenaga untuk sel) serta melambatkan pembentukan protin AGE yang boleh menyebabkan kerosakan dan menganggu keutuhan sel sedia ada.


Vivix ™ Cellular Anti-Penuaan Tonik merupakan pergaduhan kompaun revolusioner menentang penuaan selular. Bahan-bahan dalam Vivix ™ telah terbukti dalam makmal memberi kesan kepada empat faktor utama dalam penuaan selular.  Semua produk Shaklee adalah 100% dijamin. Begitu juga dengan kandungan Vivix Shaklee yang dihasilkan oleh 4 bahan utama Polygonum Cuspidatum, Muscadine Grape, Purple Carrot atau Lobak Ungu dan Europian Elderberry seperti yang dinyatakan di sini



Selain itu pesakit Alzheimer juga digalakkan untuk mengambil Lecithin dan Omega Guard bagi meningkatkan kandungan DHA. Kandungan DHA yang tinggi membantu meningkatkan keupayaan ingatan, memelihara penglihatan dan pendengaran.


Seterusnya , cadangkan pengambilan B Complex dan Ostematrix. Kerana apa? Pesakit Alzheimer tidak boleh stress. Bila mereka stress, emosi jadi tidak terkawal. Pengambilan B Complex bersama Ostematrix membantu menenangkan dan merehatkan saraf.               

Seterusnya kita ada ESP. Energizing Soy Protein (ESP) adalah protein soya Non GMO yang dihasilkan berasaskan kacang soya.Kenapa perlu ESP? Bahan utama pembinaan sel badan kita adalah protein. ESP membantu membina sel baru yang lebih sihat serta memperbaiki memori, meningkatkan kualiti memori dan rangsangan pada saraf otak.                      

Sekian perkongsian dari saya. Insyaallah kita berjumpa lagi. Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer