Kisah Tim Bowden

Sharing Is Caring, right?
Cuba korang lihat dekat gambar yang Mai sharr kat bawah tu, apa yang korang faham?

Haaa inilah kisah Tim Bowden..yang mengalami ALLERGY kan....dan mesti ramai di antara kita yang mengalami allergy bukan?

Semalam Mai ada kongsi, allergy boleh disebabkan pemakanan slunya makanan laut, udara, bulu binatang, ubat-ubatan dan banyak lagi. Kalau boleh kita elakkan dan cari alternatif lain tapi kalau dah suka .. Nak buat mcmna kan?

Macam citer kat bawah ni, TimBowden ni sampai dokter kata BANYAK sungguh alergi dia. Doktor pun MATI KUTU. Dokter pun STREES tau...apatah lagi yang mendengarnya.

Dalam dok alergi tu pon, nak bela kucing!Ini pun salah satu FAKTOR alergi. Tapi kalau dah sukaaa semuanya boleh saja. Dalam pada tu Tim Bowden ni pernah terbaca tentang produk allergic ni. Alfafa dan Nutriferon yang membantu memulihkan allergi yang kuat seperti dia. Soo why not dia try kan!

Hasilnya adi dalam masa yang sama, dia ambik supplyment dan dia juga boleh membela kucing!

Akhirnya Tim Bowden bertambah sihat. TIADA lagi allergy cuma akan allergy bila dia TERLUPA makan supplyment ni jer. MasyaAllah..Its owhsome kan!

Sekarang dia JATUH CINTA dengan SHAKLEE pula. Berbisnes dengan shaklee. Sebab dia tahu, Shaklee bukan UBAT tapi SUPPLYMENT yang membantu tubuh untuk lebih SIHAT, lebih IMUN tanpa bahan membahayakan tubuh!

So, apa yang KITA dapat dari citer Mai tadi?

PERTAMA sekali, dia meletakkan keyakinan tinggi untuk terus berUSAHA cari penawar alergi dia. Sebab dia tahu akan ada PENAWAR yang ajaib buat dia.

Dan sebagai orang ISLAM, yang memberi penyakit itu dari DIA dan DIA yang menyembuhkan. Jangan sesekali ada ras PUTUS ASA dalam berusaha. Kalau kita PUTUS ASA, bermaksa kita berputus asa dengan RAHMAT ALLAH. Kan TAK BERSYUKUR namanya... Nauzubillah

Dann.. Paling TEPAT dia memilih SHAKLEE sebab kalau korang nak tahu SHAKLEE spend berBILION untuk membuat kajian dalam menghasilkan yang TERBAIK, dalam tempoh tertentu ada penambahbaikan supplyment lagi... Kalau tak percaya, cuba korang seacrh tentang sejarah SHAKLEE..baru korng faham..

Dan Shaklee nak bila orang lain ambik supplyment dia mendapat hasil yang BERBALOI

Maizatul || 0136914700
Pengedar Shaklee Anda

           

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer