LANDMARK STUDY SIRI 2

PENTINGKAH #LANDMARK_STUDY bagi setiap SUPPLYMENT? ( Siri 2 )

     Apa itu Land Mark Study ? Landmark study ni adalah BUKTI & SUMBER RUJUKAN yang meliputi segala aspek bagi sesuatu bidang. Tak kisahla ianya berbentuk apa sekalipun, ianya penting bagi sesebuah penjenamaan Tak Faham? Contohnya macam Bumi Kenyalang? Apa yang korang leh bayangkan pada Bumi Kenyalang? Haaa .... Burung Kenyalang la kan! Takkan burung Kakak Tua lak. Atau pun yang paling senang, apa yang korang fikir tentang Cameron Highland? Strawberi dan Teh Hijau dan bukannya Tembikai! Ok dah fahamm?☺

     Ok kita balik pada Landmark Study pasal Shaklee ni, apa penyebab UTAMA ianya terus KUKUH? Bagaimana kita nak tahu sesuatu supplyment tu SELAMAT atau TIDAK? Ok meh kita bacer.. Setelah 50 TAHUN Shaklee bertapak, Shaklee maju lagi setapak dengan melakukan tranformasi bagi memperkukuhkan lagi produk mereka iaitu melalui KAJIAN. Sebab apa perlunya kajian menyeluruh ni? Untuk MEMBUKTIKAN bahawa supplyment Shaklee adalah selamat dan lebih bagus dari produk lain.

      Siapakah yang melakukan kajian ini? Beliau oalah DR GLADYS BLOCK dari Universiti of California. Jadi sebagai seorang profesor, dia rasa bertanggungjawab bagi memastikan produk Shaklee yang dihasilkan pada masa itu adalah yang TERBAIK.

Gladys Block sangat risau dengan result ni budaya multivitamin nih ? Eh bukan lagi bagus ke ada result macam nih ? TAk bagus. Ye sebab ada banyak perkara yang dia tak puas hati dengan hasil kajian itu. MENGAPA dia dia begitu TERUJA dengan kajian ini?

PERTAMA -  dari landmark ni, korang leh tahu betapa perbezaan bagi kumpulan yang mengambil supplyment ini atau pun tidak. Apata lagi kita semakin hari semakin terdedah dengan pelbagai unsur-unsur yang tidak sihat dan sekaligus imun kita akan semakin LEMAH.

Kekadang ada produk dihasilkan cuma nak menampakkan ianya bagus. Mungkin juga nak kejar POPULARITI dan PUBLIKASI ! Walhal tak tara mana pun...ada kerr?
Lagi satu, macam di Amerika, tiada disebutkan jenama yang terbaik untuk orang Amerika. Jadi penjenamaan ini boleh jer dieksploitasi oleh orang lain. Makna kata, nama produk tu boleh dijual beli? Macam tak caya jer?

Selepas kajian yang dilakukan oleh Dr Galdys Block, Rager Barnett berkeyakinan tinggi dalam untuk menghebohkan landmark study ini melalui pantauan pihak ketiga.
Kenapa sampai tara tu? Bagi MENGUKUHKAN apa yang telah dikaji oleh Dr Gladys Block ini adalah BENAR & BERMUTU TINGGI.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer