SHAKLEE LANDMARK STUDY

PERLUKAH UJIKAJI KE ATAS SUPPLYMENT NI?
=====*=====*=====*=====*=====*====
Pernahkah korang terfikir apakah bahan yang terkandung dalam setiap barang yang kita gunakan sehari-hari? Sebagai contoh, pencuci muka, shampoo, pencuci pinggan mangkuk dan sebagainya. Dan bagaimana KESAN nya ke atas kulit kita dan alam sekitar?

Jawapannya MEMANG SANGAT PENTING. Ianya sebaga membuktikan bahawa produk yang kita guna adakah SELAMAT dan MENGUNTUNGKAN bagi semua.

Begitu juga dengan CEO Shaklee, Roger Barnett begitu mementingkan dari semua aspek. Yang mana beliau begitu yakin dengan produk Shaklee. Keyakinan terhadap Shaklee bermula apabila anaknya sendiri Spancer Barnett yang sembuh dari asma hanya dengan MENUKAR pencuci rumah mereka kepada yang lebih semulajadi iaitu BASIC-H.

Sebagai menjadikan penjenamaan Shaklee lebih BERNILAI, jadi Shaklee mengorak selangkah kedepan. Iaitu dengan melakukan kajian ke atas pengguna produk Shaklee. Dan Roger Barnett sangat berkeyakinan bahawa hanya dengan kajian dapat membezakan produk Shaklee dengan lambakan produk lain di pasaran. Betapa bersemangatnya Roger Barnett!

Begitu juga dalam dunia nutrisi, Dr Gladys Block merupakan seorang yang sangat mementingkan kepenggunaan vitamin2 supplement nih. Beliau ialah seorang Profesor dalam bidang Epidemiology dan Nutrisi. Dr Gladys la yang mencipta piramid makanan, untuk mendidik pemakanan yang betul. Ini kerana pada masa tersebut, berlaku trend menjual multivitamin.

Jadi pada 2002, Kathlen M.Fairfield dan Robert H.Fletcher dari Harvard Medical School melaksanakan Landmark Study ini. Dan Dr Gladys Block berkuasa penuh atas kajian ini.
Berdasarkan landmark graf yang Mai kongsi semalam, kita dapat lihat 3 kategori manusia. 1 pengguna bukan produk Shaklee, bukan pengamal sebarang jenis supplement dan pengamal tegar supplement Shaklee.

Begitu juga hasil landmark study jelas membuktikan keberkesanan yang menyeluruh ke atas pengguna Shaklee. Sudah tentunya landmark study ini amat beRISIKO TINGGI. Jatuh bangun Shaklee bergantung pada landmark study.

Akhirnya, perbezaan yang ditanda aras pada graf mengikut kategori menjadi BUKTI. Memang nampak perbezaan yang ketara apatah lagi yang tidak pernah mengambil sebarang multivitamin dan supplement ini. Jadi apa korang tunggu lagi? Tepuk dada tanya selera. Yang terbaik ada didepan mata, yang berkesan untuk digunakan dan selamat untuk kita dan alam sekitar.


Saya 
Pengedar Shaklee Sungai Udang
Maizatul || 0136914700

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer