Sihat Ceria di Hari Raya

Assalamualaikum wrbt
Salam sejahtera
.
Bersua lagi kita di frekuensi tekan_ikut_sukerjer..apakah yang anda lakukan ketika ini? Anyam ketupat? Kacau dodol atau sedang menghias rumah? Apa yang pasti, pastinya kita sedang bergembira dlm meyambut Hariraya Aidiladha pada esok hari!!!
.
Sebelum saya mperdgrkan lagu, saya ingin buka talian pada pagi ini dgn kisah rayadolu_vs_rayasekarang..yeayyy...
.
Trteeettttt treeeerrttt ...ok nampaknya kita panggilan..

DJ Mai : yer Hello 📞

Pemanggil : hello assalamualaikum📲

DJ Mai: cik bt panggilan dr mana yer? Dan apakah nama panggilan yer...

Pemanggil: saya bt panggilan dr Melaka, panggil jer Pak Cik Atan..😀

DJ Mai: ok, apa pendapat P.Cik Atan ttg raya dolu dan skrg?😉

P.Cik Atan: beza sgt dan maruahnya berbeza. yelah zaman  pak cik dolu2...asal ni saya jer hantar kadraya lah, tiap2 sri mesti tunggu en posmen depan tangga rumah. Seronok tak terkata bila dapat kad raya.. pecah kaca pecah gelas..sudah bc harap balas..hahaha

DJ Mai: kan...itukan sentimental value!! Skrg tak pakai kad dah..semua pakai  wassup, pesbok dan sbgnya...tp skrg ada bezanya juga...

DJ Mai: knp.pakcik?😯

P.Cik Atan: sekarang ni ni nak kesihatan segera memang mudah..tp jangan ambil sebarangan..kang rosak badan! Mcm pak cik, tiap-tiap malam, amalkan vivix. Supaya badan pakcik sentiasa terdetox dan bertenaga. Lagi satu, time-time raya ni, pak cik suka ambil lecithin dengan herb lax. Bukan apa, dah nama pun raya,  macam-macam dimakan. Jadi bila makan supplement td, perut pak cik ase selesa dan segar jer bila bangun pagi esok..💪

DJ Mai: wahhh Pak cik Hasan memang seorang yang begitu mementingkan kesihatan! Bertuah saya dapat mengenali Pak Cik. Ok, bagi menghargai pak cik, saya putarkan dendang perantau nyanyian arwah Sudirman Haji Arshad..Semoga terhibur...☺

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer