Set Nutrisi Kanak-Kanak Shaklee

Set Nutrisi Kanak-Kanak 
Kanak-Kanak Pasti Menyukainya!

     Musim sekolah kembali bermula! Setelah seminggu bercuti sempena cuti pertengahan penggal. Kebetulan juga sempena dengan Hari Raya Aidiladha pada Isnin lepas. Kepada yang menjalankan Korban juga Aqiqah buat anaknya pasti meninggalkan kenangan bukan? Melihat lembu ditumbangkan dan disembelihkan kemudian dilapah dan dan akhirnya dibahagikan kepada mereka yang berkenaan.

   Setelah sekian lama bercuti, almaklumlah mood anak-anak pon lain macam..hehehe. Jadi bagaimana cara nak mengatasinya selain memujuk dengan pelbagai alasan, kita juga boleh kembalikan mood anak anda dengan set nutrisi kanak-kanak.

      Bukan sahaja rasanya yang sedap seperti Meal Shakes yang berperisa Vanila, tapi ianya juga dapat meningkatkan imunisasi kanak-kanak yang sedang membesar seperti Vitamin C, Vitalea dan juga Omega Guard Shaklee. Selain itu, set nutrisi kanak-kanak ini membantu anak-anak untuk penumpuan di dalam kelas.

      Tidak seperti vitamin lain di pasaran, Vitalea For Kids sangat sedap kerana ianya berperisa buah-buahan. Ia juga mengandungi 19 vitamin yang amat penting untuk tumbesaran anak-anak!.Juga sebagai pengganti sayur-sayuran. Jadi amat wajarlah kita sebagai penjaga memberikan yang terbaik buat anak-anak kita. Mereka sihat kita gembira.
.


Tiada yang paling mengembirakan hati Ibu Bapa melainkan melihat anda kita sidah bertenaga sepanjang hari..


Ingin memberi pada anak-anak anda?

Hubungi saya : 
Pengedar Shaklee Sungai Udang
Maizatul || 0136914700


#Pengedar Shaklee Tangga Batu 
#Pengedar Shaklee Tanjung Minyak 
#Pengedar Shaklee Bertam
 #Pengedar Shaklee Melaka


Cod sekitar Melaka dan pengeposan seluruh Malaysia

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Vision Board KakMai 2018

PENTINGNYA SUPPLEMEN DAN VITAMIN UNTUK KITA

Punca Penyakit Alzheimer